Monday, June 1, 2009

ziarah ke melaka








Tiada kata sehebat terima kasih! Saya sangat berbesar hati apabila menerima kunjungan daripada sahabat2 saya yang rata-rata dari utara dan selatan Malaysia untuk jalan2 di Melaka Bandaraya yang Bersejarah dan Maju di bawah pemerintahan Kerajaan Barisan Nasioanal..hehe
Rakan-rakan yang datang ke Melaka adalaha terdiri daripada “geng bus sekolah” saya :
 Mariam, Amy, Dye (nama glamour)

Selain mereka, saya sangat teruja apabila berjumpa dengan “geng raja lawak” saya:
 Ainul Amirah Abd Razak (nama IC)

Saya sempat membawa sahabat2 saya jalan2 di banda hilir dan makan cendol di tempat favorite saya dan ct. Alhamdulilah, saya dapat juga memberikan sedikit rezeki yang saya terima kepada mereka. Kami dinner sambil membuat dosa di gerai makan bersebelahan City Bayview Hotel. Hahahaha(ketawa jahat)

Keseluruhannya, saya sangat gembira pada hari tersebut 29Mei 2009 walaupun jauh di dasar hati saya, pelbagai emosi yang hanya saya dan Allah sahaja yang maha mengetahui.
Semoga Allah melindungi sahabat-sahabat saya ini dengan barakah dan rahmat yang tidak terhingga. Ukhwah yang dibina moga kekal abadi. Ameen :)

Ps; saya akan upload pictures kita soon..sabar separuh drpd iman

No comments:

Post a Comment