Monday, June 1, 2009

PRE-regisration sem1 2009/2010

Praise be to Allah swt! Saya sangat teruja hendak melangkah ke Tahun keTiga pengajian di Ahmad Ibrahim Kuliyyah of Laws Universiti Islam Antarabangsa Malaysia pada bulan July akan datang ini.

Saya sebenarya sangat cemburu melihat kawan2 saya di Mozac dahulu yang secara berperingkat akan menamatkan pengajian masing2 di universiti. Majority akan grad pada tahun 2010. Minority seperti saya akan grad pada 2011. Namun begitu saya pasrah kerana ini takdir yang telah ditetapkan Allah. Saya akan berusaha sedaya upaya kerana Dia juga, the greatest Allah!

Baiklah, entri kali ini bukanlah ingin berkongsi cerita. Saya ingin berkongsi subjek-subjek yang bakal saya pelajari semester akan datang..jom kita lihat bersama!

LAND LAW I  DR. SHARIFAH ZUBAIDAH SYED ABD KADIR
CONSUMER LAW ASSOC.PROF DR. NAEMAH AMIN
COMPANY LAW IDR HALYANI HASSAN
EQUITY & TRUSTS IDR ZURAIDAH ALI
PUBLIC INTERNATIONAL LAW I ASSOC.PROF DR MOHD NAQIB ISHAN JAN
USUL AL FIQH I DR AZIZAH MOHD

DATA-DATA INI BELUM DISAHKAN LAGI..SEKIAN HARAP MAKLUM

No comments:

Post a Comment