Monday, May 11, 2009

Personal






Semoga kakak saya SITI tabah menghadapi dugaan yang menimpa. Sebagai saudara kandung saya akan cuba membantu selagi terdaya. Allah ada untuk kamu memohon..



Kepada MAK Hajah Maznah Omar saya a.k.a greatmom, saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI IBU
Tiada kata secantik bahasa untuk saya catatkan di sini. Insyallah apabila pulang, saya akan menulis mengenai beliau sempena hari ibu.



Kepada
sahabat saya Syarifah. Mariam Jameela Syed Manshor namanya iaitu musuh terhebat saya dalam pembelajaran :) seangkatan dengan saya di Ahmad Ibrahim Kuliyyah of Laws, SELAMAT HARI LAHIR yang ke 22 pada 12 MEI 2009. Saya tidak sempat untuk menghantar entri yang menarik untuknya di blog ini tetapi Insyallah hadiah yang menarik menuggu saudari (ketawa).

1 comment:

  1. haha..thanx weh..
    tb2 trharu lak,,nme aku ada dlm blog
    ko y mmg malatop nih.
    k,,aku tggu adiah weh..haha

    ReplyDelete