Tuesday, April 28, 2009

terbang tinggi bersama AIKOL




"MORAL VICTORY" adalah "term of refrence" untuk saya setelah hampir 4 semester di ahmad ibrahim kuliyyah of law. "Phrase" in sangat bermakna kerana ianya merungkai segala emosi di benak akal dan jiwa saya. Pada 28 April 2009, "again" saya berjaya in "my own way". Tiada kata seindah ALHAMDULILLAH & SUBHANALLAH untuk saya panjatkan kepada Tuhan saya, "the only one god in this world, the most al mighty ALLAH SWT". Kejayaan yang saya miliki sekarang bukanlah sesuatu yang patut saya jaja hingga ke ruang siber, tetapi saya tidak boleh menidakkan emosi di hati dan fikiran untuk diterjemahkan di platform ini. Saya yakin kehidupan selalu berubah, saya telah mengalami pelbagai fasa pengalaman yang cukup hebat untuk ditempuhi dan saya perlu berani untuk terus "keep on moving". Setiap kekalahan mahupun penindasan yang saya alami harus sentiasa segar untuk membakar semangat ingin berjaya.




Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada mak and anak2 saudara saya di PV6..mengapa mereka? Hanya Allah Maha Mengetahui..tanpa mereka rezeki saya tak kan datang bergolek.







2 comments:

  1. rindulah kat makcik naa..bismillahhirahmanirahim...wahh teringat lak masa menuntut ilmu mengaji...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. aja nti link kak zila lak eh...akak baru start belajar..hehehehe

    ReplyDelete